Güzellik takıntısı.

0

Soru

Merhaba kızlar hepimize sağlıklı günler dilerim. Ben yaklasık 4 yıldır kendime takmış durumdayım. Kendımı çirkin buluyorum. Ama bu artık hat safhada. Yanı kendımı o gun cırkın buluyorsan kapıdan dısarı adım atmak istemiyorum. Unıversıte zamanında okulu bı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor