Hislerimi söylemeli miyim yoksa hiç konuşmamalı mıyım?

0

Soru

Sevgiliydik normalde iyi anlaşıyorduk aileler biliyordu tanışmıştım da ailesiyle. çok düzgün efendi birisi. fakat son hafta aramız bozuldu ve ayrıldık o istedi. 2 ay hiç iletişime geçmedik fakat 2 ay sonra konuşmaya başladık. özlemişiz belli gece 4 5 e k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor