Sorun bende mi yoksa hersey üzerime mi geliyor?

0

Soru

Merhaba iyi bayramlar arkadaşlar.Hayırlısı ile 17 gün sonra dogum yapacağım bebek zamanında gelirse.Basından itibaren çok zor bir hamilelik geçirdim.Bir süre hastanede kaldım .Suan ise aşırı derecede mide ağrısı onunla birlikte yaşadığım öksürük var.Gece

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor