Mutsuzum ? ?

0

Soru

Herkese iyi bayramlar Herkese iyiyim diyipte mutsuzum... Hiçbirşeyden keyif alamıyorum biraz olsun içimi döksem diye konu açtım. İçimde kocaman bir acı, gözlerimde dolu dolu yaşlar, ağlayamıyorum. Ağız dolusu gülmeyi özlüyorum, hayat çok kötü geliyor,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor