Bayramda akrabalari aramak?

0

Soru

35 yasindayim.bosandim.tek yasiyorum.yuksek lisansimi yaptim.isim var yukselme sinavlarina giriyorum.orta duzey yoneticilik yapiyorum. Evlenmeyi dusunmuyorum. Daha ust konuma gecebilmek icin sinava girdim sonucu bekliyorum.ya benim keyfin yerinde ama ins

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor