Kız başıma evin erkeği olmaktan yoruldum:(

0

Soru

Ablalarım merhaba burda çoğu kişi benden büyük olduğu için böyle yazdım, hemen konuya geçmek istiyorum.Babamı ben 2 yaşımdayken kaybettik yuvarlanarak geldik bu zamana üniversite son sınıfım.Hal böyle olunca annem okuduğum şehirden ev almak istedi 1+1 küç

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor