derdimi buraya yazmaktan başka bir şey yapamıyorum

0

Soru

Merhaba hanımlar ne eşimle ne bir arkadaşımla konuşamıyorum kendi içimde de çözemiyorum sorunumu. O yüzden tek çarem buraya yazmak gibi geliyor. 2 yıllık evliyim bu süre içinde de yüzlerce kez pişman olmuşumdur evlendiğime. Eşim huy olarak sakin,iyi bi ad

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor