5 aylık bebeğimi kaybettim depresyon sürecim

0

Soru

İyi akşamlar kızlar 5 aylık bebeğimi plasenta dekolmanı yüzünden kaybettim plesenta ayrılmış ve bebeğim beslenememiş o yüzden kaybettim ilk gebeliğimdi cok üzgün ve şaşkınım herşey bir anda oldu bu konuyla ilgili araştırma yaptığımda tekrarlama ihtimali y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor