Sizce erken mi?

0

Soru

Herkese merhaba..İlk defa konu açıyorum buraya açıkçası fikirlerinize ihtiyacım var..Önce kendimden bahsedeyim daha anlaşılır olması için..25 yaşındayım..Bu temmuzda yirmi altıma giricem..Doktorum..Yedi aydır acilde çalışıyorum...Şubat ayında tusa girdim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor