Anne Olamamak...

0

Soru

Merhaba kızlar, benim de derdim bu. Evet, anne olamamak. Bir gün çok iyi hissedip evet, olacak derken Anneler Günü gelince dağılmak... Sabah eşim gelecekte “Gelecekte sen de anne olacaksın, günün kutlu olsun.” dedi. Dayanamadım ağladım. Oysaki ağlamıyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor