Kendini değersiz hissetmek

0

Soru

Merhaba herkese, Üç ay önce netten biriyle tanıştım, karantina sürecinden önce tam da.ama görüşemedik yüzyüze.uzun zamandır da telefonda ve whatsapta konuşuyoduk.ama bir tuhaflık vardı, tam bir odun.hatta kitap hediye alıp gönderdim ona, ortak kitap beli

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor