Bu beni kötü mü yapar?

0

Soru

Herkese merhaba. Ben kv nin karşı binasında oturuyorum. Öncelikle biliyorum bu virüste, birbirimize gidip gelmemeliyiz. Bugün, kv lere gittik, kv tek değil kızı eşi vs. var, bide iki torunu, biri ikinci sınıfa, diğeri, üçüncü sınıfa gitmekte. Bu iki kız t

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor