Bu normal mi sizce ?

0

Soru

Beni utandıran ve kendimi ayıplamama sebep olan bir konu var. Bundan yaklasik 9 yıl önce bir erkek arkadaşım vardı. 2 yıla yakin sevgiliydik. Bana şiddet uyguladi,defalarca aldatti vs.. Ayrilinca bir daha görmedim iletisime gecmedik. Bu kisi o zamanlar ic

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor