Çok yoruldum zor durumdayım

0

Soru

Çok yoruldum,çok caresizim hiç kimsem yok derdimi anlatacak tutunacak bir dalım yok dertleşmek için yazıyorum. Kücuk yasta okumadim kaçtim evet, kendimden 10yaş buyuk biriyle bununla bni yargılamayin hic kimse bn zaten farkindayım pismanim ama o zamanki

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor