Ben mi abartıyorum

0

Soru

Arkadaşlar ben eşimin memleketide yaşıyorum. Ben ve eşimde memuruz çok şükür durumumuz iyi bunu söylemenin nedeni şu; benim bebeğim var 1yasinda gorumcelerim ellerinde ne kıyafet varsa toplayıp bana yolluyorlar ama kıyafet dediğim zibindan tutunda çoraba

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor