İşyerinde kendimi tutamayıp ağladım. Aaa ezik!!

0

Soru

Kendime çok çok kızgınım. Yahu insan kendini savunmayı hiç mi beceremez? Mal gibi sesim titredi, kekeleyip ağladım. Off!! Hanımlar, eminim şaşırıp hatta eleştireceksiniz ama ben galiba kendimi savunmayı bilmeyen, hakkını aramayı beceremeyen eziğin tekiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor