Ne dostum var gibi ne de sevgilim.. çok yalnız hissediyorum.

0

Soru

Merhabalar dert ortakları güzel hanımlar...şu an gözlerim yaşlı yazıyorum çünkü çok kötü hissediyorum kendimi. 4 aylık bir ilişkim var öncesinde de arkadaştık. Ama ben kendimi neden bu kadar yalniz hissediyorum bilmiyorum. Beni sevdiğine inanmıyorum sanır

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor