Boşanmaa Almanya

0

Soru

Mrb. Ben almanyada yasiyorum bu sene 10 sene olucak burdayim 8 yasinda kizim var .malesefki cogu burda yasayan kisiler gibi esimle sorunlarimiz oldu kumar aldatma ilgisizlik son2015 senesinden diyebilirim zorluklar basladi.esimin paikolojik sorunlari vard

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor