Babasız yaşayan evladım

0

Soru

Merhabalar, ben hamileyken ayrıldım evladımın babasından. Babayla yaşamanın ne demek olduğunu bilmediği için çocuğum açısından daha kolay olacak sanmıştım ama öyle olmuyormuş büyüdükçe anladım. Evladım şimdi üç yaşında, doğumdan itibaren kitap okuyorum he

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor