Cok özlüyorum.

0

Soru

Sevgilimden ayrilali 3 hafta oldu yaklasik üc senedir beraberdik. Bir cok olumsuz özelligi yüzünden ben ayrilmistim istemeyi daha öncede bir kere ayrilmistik beni geri aramisti barismistik. Gelecegimizin olmadigini düsündügüm icin daha fazla üzülmemek ici

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor