Evliyim ve ailemle birlikte yaşıyorum

0

Soru

Evlenince yüksek lisansa başlamıştım ve hemen ardından hamile kaldım. Bebeğim doğdu işten ayrılmadım ve yüksek lisansım vardı bu süreçte annem bizle yaşamaya başlamıştı biz annemlere gidiyorduk yatılı gibi sürekli bir dönem böyleydik ve daha sonra dubleks

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor