Sıra bende diye düşünüyorum

0

Soru

Yedi yıldır anne olmak İçin mücadele ettim , bebek kayıplarım var ,ameliyatlar tedaviler vs ... şuanda bir bebeğim var şükürler olsun , çok zor süreçlerden geçtim ve hep yalnızdım ... maddi manevi çok yıprandım, bazı bebek kayıplarından annemin bile haber

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor