Karmasik dusunceler

0

Soru

Merhaba hanımlar. 3 yıllık evliyim 1.5 yaşında oğlum var.Esim de ben de memuruz.Ben ücretsiz izindeyim .Eşim de bu korona yüznden dönüşümlü olarak işe gidiyor. Bugünler de sürekli evde.ve biz sürekli kavga halindeyiz .Normalde de arada tartışmalarımız olu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor