Çocuğumuz Olmadığı İçin Eşim Çok Üzülüyor

0

Soru

Arkadaşlar anlatmıştım yaklaşık 4 ay önce evlendim ve 1 ay gibi bir süredir çocuk deniyoruz adetlerim düzensiz doktora gittim çok sağlıklı her şey dedi. Çok doktora gittim hepsi aynısını söyledi. Eşim bir sürü test almış dün yaptım ama yine hamile değili

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor