Boşanma mevzusu

0

Soru

Boşandım da o yüzden yazıyorum bunları. 2 Ay olacak işte anlaşmalı bitti. Boşanmak hak mı ? yani biz kadınlar büyük umutlarla takıyoruz o yüzüğü parmağımıza . Böyle sonsuz aşk olsun hayalleriyle katlanıyoruz her zorluğa. Benim evliliğim çok zordu. An

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor