Çaresizim

0

Soru

Ne desem nereden girsem konuya bilemiyorum. Öyle yorgunum ki. Gücüm ancak göz yaşlarıma yetiyor. 2014 yılının haziran ayında planlı bir sezeryanla 2 doğumumu yaptım. Kilolu sorunsuz bir bebek dünya ya getirdim. Ağlaması emmesi herşeyi normal. Ama 3 aylık

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor