Meme estetigi/yapmacilik.. :(

0

Soru

Merhaba kizlar. Ben 20 yasindayim ve bu yasima kadar mememden hep utandim. 70A/B giyiyorum, mememdeki o renkli halka cok genis ve memelerim asimetrik, birisi digerinden daha buyuk ve bu gozle gorulen birsey. Ben normalde hep dogalliktan yanayim herzaman d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor