Evlilik ....:(

0

Soru

Selam arkadaşlar ben 5 buçuk senelik evliyim Eşimle nikah yaptik fakat düğün olmadı gelinlik dai giymedim şuan onunla yasıyorum çok ta seviyorum ama keşke zamanı geriye alabilsem. Evlendik . Çocuk olcakti çocuğumu kaybettim . Sonra araya ayrılık girdi .

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor