Aspergerli olmak demek işsiz olmak demek

0

Soru

Kızlar merhaba :) Aslında sizden tavsiye beklemiyorum sadece içimi döküp konuşmak istiyorum çünkü hiç arkadaşım yok... Ben tedavisi olmayan asperger sendromuna (otizmin bir spektrumu) sahip 27 yaşında bir işsizim. Üniversite sınavında derece yaparak en iy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor