Çok üzgünüz??

0

Soru

Görümcem market çalışanı çok korkuyorduk koronadan o yüzden.tat almamaya başladı ve test yaptırdı negatif çıktı rahatladık tabiki.kayonvalidemin halsizliği vardı 1 haftadır biz kansızlık var sandık durumdan dolayı hastaneye gitmek istemedi.abim halsiz diy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor