bu kadarinada pes ?!

0

Soru

Merhaba arkadaslar, Ben 4 bucuk aylik hamileyim.. kiz'mi erkek'mi bilemiyoruz.. ablamin gelini yani yigenimin esi'de dogum yapacak 3 hafta kaldi, oglu olacak her neyse kiz erkek farketmez.. Neyse biz bundan 2 ay oncesi esimle isimlere karar verdik yan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor