Yardımcı olurmusunuz ?

0

Soru

Merhaba ben 6 aylık evliyim. Eşimin ailesi çok iyiler evlerimiz yakın ama sürekli bizi çağırıyorlar gitmediğimiz gün arıyorlar ben evimde de kalmak istiyorum ama her akşm yemeği beraberiz eşime söylüyorum kavga oluyor ailesine iyi olsam oda bana iyi oluyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor