Çalışmaktan sıkıldığınız oldu mu ?

0

Soru

Merhaba herkese , Malum karantina günleri çoğunlukla evdeyiz. Ben yaklaşık 7 senedir aralıksız çalışıyorum. Sokağa çıkma yasağı oldu ya birkaç gün o zamanlar sadece ful evde kaldım. Uzun zaman sonra ilk defa evde kaldım ve çok yorulduğumu fark ettim. İşe

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor