Okulların Haziran'da açılmasını doğru buluyor musunuz ?

0

Soru

1 haziranda okulların açılacak olması bana hiç mantıklı gelmiyor.19 gün için çocukları rikse atmaya hic gerek yok diye düşünüyorum.Yani sizce yanlışmı düşünuyorum.işin garibi Okulların açılmasını isteyen veliler bile var.Çoluk çocuk evdeyken işleri bitmiy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor