Sizce neden?

0

Soru

Merhabalar, Ben 4 yıl önce boşandım bir çocuğum var o henüz doğmadan ayrıldığımız için tek başıma büyüttüm diyebilirim. çalıştığım için ben işteyken ailem ilgilendi. Bu 4 yıl benim için yeni bir düzen oluşturma, ayrılık acısını atlatma, hatıraların üzeri

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor