Pişmanmış ama yazmıyor neden?

0

Soru

2 senelik sevgilimle yaklaşık 2 ay önce ayrıldık. Bir yakını mesaj attı pişman, özlüyor, hep seni sordu bize, bu 2 ay boyunca cesaret edemedi, gizliden takip etti seni fake hesap açtı bu yüzden barışmasanız da bir konuşun dedi. Bende yazsın o zaman dedim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor