Evde iş bölümü

0

Soru

Selam kızlar, ben annem, kardeşlerimle yaşıyorum. Maddi olarak yardımı en fazla ben yapıyorum, ev işlerini de onlara göre ben daha çok yapıyorum. Ama onlara sorsan böyle değil. Ben bunu söyleyince de hep kavga ediyoruz. Annem arada kalıyor ve çok üzülüyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor