Ayrılık sonrası hissedilen o boşluk...

0

Soru

Ayrıldım, çok kötü bir insandı zaten önceki konumda anlatmıştım ve tavsiyeleriniz uyarılarınız beni silkeleyip kendime getirdi. Bağımlı gibi olmuştum ama o gözümdeki perde nihayet indi...Neyse asıl mesele büyük bir boşluktayım şuan. Zaten eşimden ayrıldık

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor