Bende Kaynana Konusu Açarmışım

0

Soru

Arkadaşlar kısaca anlatmaya çalısacağim fikirlerinize ihtiyacım var. Kaynanamla ilişkimiz normalde çok iyidir.Ben onu sever sayar hatta kayinpederimin eleştirilerinden bile korurdum.O da beni kızı gibi görür sanırdım.Doğumumda bencillikleriyle , kıskançl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor