Kiskancmiyim? Normal mi?

0

Soru

Herkese merhaba, bir kac gün önce uzun süreli bir iliskim bitti ya da bitme asamasinda şöyleki ben ayrilmak istedigimi söylemistim o istemedi, haftaya görüselim dedi ben de uzatmamak icin tamam dedim ve bir daha konusup yazismadik henüz ama ben kafamda bi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor