Ah annelik..:)

0

Soru

Herkese merhaba. Yine ben:) En son açtığım konuda kızımın bazı davranışlarından şüphe etmiş uzaman götürmüştüm. Kızım 2.5 yaşında. Çok şükür uzman herşeyin normal olduğunu söyledi. 2.5 yaş sendromunu ağır atlattığımızı ve zamanla kaybolacağinı söyledi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor