2 yıl oldu boşanalı

0

Soru

boşanalı iki yıl oldu. ama ben onun ve ailesinin bana yaptıgı kötülükleri unutamıyorum arkadaşlar. resmen travma gibiydi. hala aklıma geliyor ara ara ve içime kapanıyorum. normal mi sizce? Bu sure zarfında evde kpss çalıştım ve de kazandım. eylülde atamam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor