Kullanıldım degersizleştirildim...

0

Soru

Öncelikle telefondan giriyorum ve çok zor yazıyorum. Kendimi umarım ifade edebilirim .. gitgelleri yüzünden hep . İlişkimiz yaklaşık üç ay önde bitti. Yüz yüze bakıyoruz sürekli karşılaşıyoruz ... iş yerinde.ayrıldıktan sonra adeta bana nefretle bakıyor g

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor