üst kat komşu

0

Soru

iyi günler benim üst katta ki komşum normalde evlerini arada kullanıyorlar 2 ay önce geldiklerinde gece on iki de elektirik süpürgesi çalıştırması yüzünden rahatsızlıgımı dile getirmek için kapısına gittim tamam dedi üç gün öncede gene gelmişler bu sefer

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor