eşimin ailesinden kurtulmak istiyorum

0

Soru

Merhaba ben 3 çocuk annesi çalışan bir bayanım.13 yıllık evliyim eşimle severek evlendik yada ben öyle sanıyorum.Biz evlendikten bir sene sonra ilk çocuğum oldu eşim hiç bana sormadan ailesini (anne,baba,ablası) eve kalmaya çağırmış. Ailesi Samsun'da otur

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor