telefonda konuşma fobisi

0

Soru

Yüksekten korkmam, karanlıktan korkmam, evde yalnız kalmaktan korkmam... Ama öyle abuk bir fobim var ki, duyanlar "Hadi canım" deyip inanmıyor. Telefonla konuşmaya korkuyorum, cidden, bildiğin korkuyorum Bir haftadır bir yeri aramam gerekiyor, ararsam,

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor