mutsuzum çünki nasıl davranacağımı bilmiyorum.VE SİZDEN BAŞKA DERTLEŞECEĞİM KİMSEM YK

0

Soru

1 buçuk yaşında oğlumuzu dışarı çıktığımız için eşimin annesi ve babasıyla bizim evimizde bıraktık. akşam 7 gibi çıktık 11 gibi geldik. baktım çocuk uyumuş öle aman aman huysuz ve yaramaz değildir oğlum.en fazla bizi arar evde o kadar.geldikki kayınv.sura

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor