yalnızım...

0

Soru

Cok yalnızm ben hic arkadasm yok kendimi yavas yavas bunalma surukleniyormus gibi hissediyorum icim sıkılyo bunalıyorum. Beni mutlu eden hep yanmda olcagna inandgm sadece erkek arkadaşım ve ailem var onlarda olmasa napardm bilmiyorum iyiki varlar. Aslında

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor