arkadaslar sizden bise rica edebilirmiyim :)şimdiden çok çok tesekür ederim

0

Soru

arkadaslar ben orjinal sesimle halk müzigi söyledim ses kaydında kötü cıkmıs olabilir:) kaynanamın en sevdigi parcaydı dogum günü için söylemistim hobi olarak paylastım esimle söyledigim için bana ayrı bi güzel bu parca bu yüzden sizinlede paylasmak isted

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor