esimin ailesi...

0

Soru

Iyi aksamlar arkadaslar..esimin ailesi yuzunden 2senem aglamakla gecti...bizim ayrilmamiz icin elinden geleni yaptilar..beni hep disladilar kucuk gorduler..bir aksam bundan bir yil once hic gormedigim amcasi ve esi evime geldiler...ben yurt disina gelin g

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor